trött som tusan


hejsan!
nu är tråkiga jag tillbaka igen, synd va? asså jag förstår inte riktigt själv varför jag har en blogg för. jag liksom är ju sämst på det här med uppdateringar och bilder. jag säger att jag ska skärpa mig hela tiden, men gör jag det? nejjjjj!! jag suger.... men seriöst, jag är så jäkla trött på dagarna så jag orkar knappt skriva. får hoppas jag vänjer mig vid tiderna osv. snart så jag orkar uppdatera lite mer.

idag efter skolan gick jag och becca upp på stan iallafall. jag är ju som sagt pank så fick ju tyvärr inte med mig någonting hem. men får troligtvis pengar imorgon då ska jag köpa mig en ny klocka som jag har tittat på ett tag. mumms! kom hem för ett par timmar sen då jag satte mig och gjorde klart en hemma uppgift som vi fått tills imorgon och lite sådär, nu ska jag alldeles strax äta. men ni får ha det så bra så kanske vi hörs lite senare igen! puss på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sommaren med göran har jag sett, den är skit rolig :)

Hur är det annars då? :)

2009-08-25 @ 13:02:38
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

jo det e bara =)

vad gör du nu då ?



kolla in mitt senaste inlägg, min söta vän är med ida sofis mode idag =) svara gärna på min fråga i det senaste inlägget oxå ! =)

2009-08-25 @ 14:01:07
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0