randigt


hej på er!

förlåt för att jag inte har uppdaterat på någon/några dagar.. men har knappt suttit vid datorn över huvudtaget. men nu är jag här igen och ska verkligen försöka att uppdatera med ett par inlägg per dag iallafall. men har blivit så jäkla seg på dagarna, så sover en hel del faktiskt.

i fredags åkte jag iallafall till min pojkvän, där jag sitter just nu. vi har inte gjort sådär jättemycket, igår var vi på en marken i degerfors, köpte oss bara lite godis. när vi kom hem där ifrån var vi så trötta så vi vilade en stund och jag vaknade vid sex igen. sen var det bra på tv resten av kvällen. så det har varit en lugn och skön helg efter en jobbig skol vecka. imorgon väntas en ny.. nu ska jag fräscha till mig lite och sådär, så att jag är start klar då linus ska skjutsa hem mig och mamma. vi hörs lite senare igen!! PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Mirjam

fin

2009-08-23 @ 12:56:25
URL: http://enmirjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0