saknar bubbisen♥

jag är trött, men jag vill inte sova..inte än iallafall):
och jag saknar min älskling massvis så jag blir depp
jag förstår inte hur man kan sakna en person så mycket på bara några timmar
eller okej..jag träffade han för ungefär 14timmar sen. OM jag räknade rätt :D
fast det känns ärligt talat som att det var typ en vecka sen jag såg han sist

äsch ska inte sitta här och bara gagga något mer nu.
jag slänger in ett godnatt inlägg lite senare sen och bild på bh:n får ni fan se imorgon

nu ska jag spela bomberman har jag bestämt mig
puss&kram bajsbanan (a)

Kommentarer
Postat av: therese

du är så jävla fin, hjärtat! <3

2009-02-20 @ 00:23:37
URL: http://theresejacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0