godmorgon


godmorgon alla sötnosar!


sov hur gott som helst i min nybäddade säng och att den stod på ett annat stället. fast jag vaknade kanske fyra-fem gånger inatt utav någon konstig anledning. hoppas ni har sovit lika gott som jag utan att vakna iallafall! vädret är ju inget speciellt solväder idag så det blev inget att åka iväg och sola idag. ska istället träffa en kompis efter att hon har jobbat, så det blir någon gång efter fyra. och eftersom att det inte var något solväder ute idag så ska jag jag försöka hinna åka iväg till videobiljarden och sola och också hämta ut linser. får se om mamma skulle ta en cykeltur till ica maxi också, så följer jag med dit. men aja, måste fräscha till mig lite nu sedan åka iväg och sola. vi hörs om en stund igen! puss&kram på er snyggingar ♥


Kommentarer
Postat av: O L I V I A

Fin blogg du har=P

2009-07-28 @ 11:45:28
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0