hej..



hejsan!

kom hem vid kvart över två och linus fortsatte till jobbet. jag gick upp och la mig i sängen och sov, har så jäkla ont i huvudet och så börjar jag få ont i halsen.. ajaj! plus att jag har väääärldens träningsvärk i mina armar och mage från igår ): men iallafall, när linus kom hem vid tre så kom han upp och väckte mig då gick vi in i duschen på en gång och nu ha rvi fräschat till oss lite. ikväll händer inte mycket alls, blir väl mys framför tv:n och äta god mat och så har linus lovat mig att vi ska åka/gå till willys för att köpa melon. mmmmh! inge godis här inte. men nu ska jag lägga in lite bilder på datorn. så slänger in dagens outfit alldeles strax. puss och kram på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0