trött och sliten

guuud vad jag är uttråkad.. jag hatar verkligen örebro stad, det finns inte ett skit att göra här! är sugen på att dra iväg och sola. solarium då alltså eftersom att det tyvärr inte är något solväder ute. blir tokig bara jag tänker på att det regnar ute, svensk sommar är ingenting för mig! jag föredrar utlandet♥ .. hoppas att det är strålande sol nere på öland då jag och min älskling är där nere. påtal om öland så åker vi nog troligtvis redan på fredag. :D:D  det var ju egentligen sagt på söndag, men tror det blir redan på fredag faktiskt. om älsklingens bil är lagad och klar. slut pratat om det! nu ska jag allt fråga om mamma har lust att följa med mig och sola när hon har tvättat klart. vi hörs lite senare igen. love


jag för bara någon minut sedan. trött och sliten

Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson

haft en bra dag ?:D

2009-07-27 @ 17:00:43
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0