en tv-paus

sådär, nu har jag precis kommit upp från vardagsrummet efter att ha suttit framför tv:n sen klockan åtta. tyckte att det var dags att ta en liten paus nu. efter att vi kollat på paradise hotel så slog vi på sexan där batman -  återkomsten var. så det satt vi och kollade på i ca. två timmar. linus sitter och kollar på batman - forever nu, som inte slutar förens vid kvart i två. får se om jag orkar sitta uppe och titta med honom enda tills dess, annars tar jag mig nog en liten tupplur i hans famn i soffan. hihi :* dela gärna med er om vad ni har gjort ikväll i en liten kommentar!!! nu ska jag kika runt lite här på datorn så vi kaanske hörs senare igen annars imorgon när jag vaknat osv. puss på er! ♥


mitt & linus lördagsgodis. hehe!

min finaste ♥ och jag

Kommentarer
Postat av: malinhe - fotobloggen

SV: hihija!:)

2009-07-19 @ 00:05:31
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: B E A <3

Sv: Jodå det är bara bra med mig :D

2009-07-19 @ 00:13:23
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0