09.07

morsningkorsning! nu är jag uppe ur sängen
ingen skola idag för mig, vi är typ lediga eller något? plus att jag tror att jag är påväg att bli förskyld
vad gör ni alla idag då? själv ska man möta lina vid fyra, sen åka iväg och sola
skulle vilja åka förbi lager också, men vi får se hur det blir med den saken (:

men nu måste jag gå på toa, sen blir det nog en god frukost med den himlans goda yoggin som jag tipsade er om igår!
ha en bra dag så hörs vi senare, puss!♥

en trött alexandra som skulle vilja sova mer, men tyvärr!
telefonen plingar ju stup i kvarten...

Kommentarer
Postat av: fanny

har engelbrekt också studeiedag? : o

2009-03-09 @ 13:34:37
URL: http://fnylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0