09.17

förlåt för den usla uppdateringen! igår blev det inte ett ända inlägg....var typ inte hemma på hela dagen
och när jag väl var hemma så var jag skit stressad eftersom att linus skulle komma och hämta mig och jag var tvungen att packa och hela fadderuttan.

så igår efter skolan gick jag upp på stan och mötte tessi & syster. köpte pressent till pappa eftersom att han fyller imorgon
och sen pressent till linus för körkortet och en jacka till mig själv som ni får se lite senare sen när vi är hos mig(:
sen kom iallafall linus och hämtade mig så åkte vi till hans pappa och nu har vi precis vaknat. myspys!

idag händer inte mycket alls, linus ska åka och träna lite senare sen och efter det åker vi hem till mig och stannar där tills imorgon
skit samma, nu ska jag försöka få med linus ner o äta frukost, är riktigt hungrig! ni får ha det så bra så hörs vi senare, puss på er :*

här har ni en bild på håret som jag slingade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0