14.01

justja! vet ni vad som hände när jag tänkte platta mitt hår lite? :o
jo, alltså min plattång är lite trasig, eller alltså det är inte den vanliga jag brukar andvända utan bara när jag åker till linus eller något liknande, iallafall så måste man typ stoppa in en liten sak för att kunna sätta på den för att den man egentligen ska trycka in har gått sönder, så idag tog jag ett örhänge för att det låg närmast mig och sen har själva sladden eller vad det är också gott sönder så det kan vara skit farligt! iallafall, så stoppade jag in kontakten in i kontaktutaget och tog örhänget och stoppade in där där man sätter på skiten och pofff! så fick jag världens stöt. vet ni hur rädd jag blev?! fyfan, vågar inte ens röra plattången nu längre): asså herregud, jag lovar er, jag har aldrig varit med om någon värre stöt. det kändes verkligen i hela kroppen!

1. där man måste trycka in något för att den ska sättas på
2. där sladden gått sönder

och sjävlklart! jag ångrade mig att platta håret. därför jag har en bulle på huvudet

Kommentarer
Postat av: syster johanna

det där lät jätte farligt alex

2009-03-14 @ 15:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0