14.45

puhh, nu är jag hemma från veckans första skoldag. längtar redan efter helg igen!
blev ingenting av att träffa sophie idag, tråkigt): men hon hade träning ogrejer så hon hann inte
vi får ta det någon annan dag, det var ju så sjukt länge sen vi gjorde någotning tillsammans
saknar tiden faktiskt då vi var som och var med varandra jämt och ständigt

jaja, nu ska jag gå till affären, mamma jobbar ju till sent ikväll så hon hade skirivt en lapp och frågat om jag eller johanna kan gå till affären för att köpa mjölk och jucie. så jag tänkte vara lite snäll och göra det nu
sen kanske jag ska göra chockladbollar hade jag tänkt, är sååå himla sugen på det. haha!

men vi höres senare, puss&kram sötnosar♥

två bilder på mig & sophie får ni här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0