15.47

goddagens allesammans! hur är läget? med mig är det skit, känner mig jättehäning och snorig, plus att det känns som att mitt huvud kommer att sprickas när som helst):
kan inte bli sjuk nu!!! nationella i engelska imorgon också, lycka till alexandra! mMmmm, för det kommer ju gå så bra...
skit samma, kom hem precis från skolan iallafall. har väl varit en rätt lugn dag så att säga, så stannade kvar hela dagen
och nu ska jag bara vila och ta det lugnt.

vill bara säga att jag är så himla glad för min pojkväns skull! nu hoppas vi bara hoppas att uppkörningen går bra, håller tummarna för dig, älskling♥
han ringer mig direkt efter att han skirvit sitt "teoriprov" och säger hur bra det har gått för han, fyra poäng ifrån maxpoängen, och jag bara hörde hur glad han var. ohhh! jag är verligen stolt över honom.

jaja, slut tjatat om det! här kommer en dagens outfit:
linné från indiska
biege kofta från cubus
jeanstights från vila


Kommentarer
Postat av: Marielle

Idag har du chansen att vinna ett presentkort värt 500kr!



Kramar från mig

2009-03-12 @ 16:59:04
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0