11.45

godmorgon bloggen! vaknade för nästan två timmar sen så har varit vaken ett tag. men har tyvärr inte orkat sätta mig här och skriva i bloggen. har ätit frukost och läst bloggar hitils bara (: sitter just nu hemma hos linus och väntar på att han ska komma hem då vi ska åka in till örebro och titta lite. vad ska ni göra idag?

har fått en del kommentarer om att jag ska tipsa om saker och ting, och självklart kan jag göra det! så det kommer troligtvis upp ett tips så snart som möjligt, ska bara komma på något bra jag kan tipsa om. hehe! men nu ska jag gå in i badrummet och tvätta och fräscha till mig lite. hörs senare igen! pussen på er

ca. ett år gamala bilder! om inte mer

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! har du kommit någonstans i boken plutt? :D Är den bra?

2009-05-31 @ 10:28:07
Postat av: Alexandra

sv. jo, jag har kommit en liten bit. den verkar jättebra och spännande :) hehe

2009-05-31 @ 21:29:39
URL: http://imalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0