12.14

förresten! godmorgon, jag och linus vaknade för ca. en timma sen. vi har hunnit äta frukost o lite såntdär, nu är han nere i garaget och hjälper hans pappa med någonting.
idag händer inte mycket alls, får se ifall jag kanske stannar hos linus tills imorgon eller om jag åker hem lite senare sen. vad ska ni hitta på idag?

och juste, det blev ingen mer uppdatering efter sju igår eller vad klockan nu var efter mitt sista inlägg igår, men jag satte mig och tittade på sveriges smartaste barn, haha det var tydligen final. och efter det var det robinson och så blev det käk, sen spelade vi lite guitar hero sen blev jag så trött att jag la mig i soffan och vilade lite tills linus kom hem, då klockan var vid tolv, så skulle vi ta bussen halv ett till hans pappa, men tror ni det gick någon då? nejnej, självklart inte (: o nästa gick inte förens vid halv tre så pelle, fick betala en taxi till oss. haha! 300 spänn :o men nu ska jag börja fräscha till mig lite, vi hörs nog lite senare igen. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0