14.53

ojdå, såg nu precis att jag inte uppdaterat sen igår vid elva på förmiddagen. förlåt för det dåliga uppdateringen! men jag har verkligen ingen till till att blogga så mycket på helgerna. linus mamma kom och hämtade mig vid ett - halv två igår så kom till linus vid två då han låg i sängen och mådde inte så bra. stackarn! haha
vi skulle egentligen åkt till hans kompis igår kväll med det sket sig, ingen av oss hade någon lust så vi satt hemma och tittade på robinson och melodifestivalen. får säga grattis till norge! skulle gärna vilja åka dit nästa år när det är melodifestivalen.
efter det gick vi och la oss och vilade lite men efter bara en halv timme så ringde linus halvbror och bad oss komma och hämta honom. så det var bara att sätta på sig kläderna igen och åka iväg och hämta honom.
vid tolv imorse skjutsade linus hem mig, han skulle ändå till net on net. och nu har jag varit hemma en stund och gör ingenting... är jättetrött! men aja, det var lite om vad som hänt för mig igår & idag. hoppsa ni haft en toppen bra helg. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0