18.58

sitter just nu hemma hos mammas kille och väntar på mat, världens godaste mat kan jag lova er! fläskfilé gratäng och så har man mos i ugn på sidorn. så jäkla gott! :D ikväll händer inte mycket heller. blir att titta på robinson och kanske spela lite guitar hero här. linus är ju som sagt hos någon kompis eller vad man ska kalla det och ölar lite. hehe! men han kommer hit ikväll någon gång så åker vi hem till han igen. men nu ska jag sätta mig i soffan och kolla om det är något bra på tv istället. vi hörs senare igen kanske! puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig så jävla mycket gumman :(<3

2009-05-09 @ 22:22:13
URL: http://theresejacobson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0