15.26

ojojoj! nu har det verkligen varit dålig uppdatering här.. men det är pga. att jag åkte till linus igår efter att jag varit på stan med tessan (var alltså inte hemma något innan) och när jag kom till linus var klockan redan sju, då blev det käk och sedan duschade vi och sådär sen tittade vi på film och efter det hade jag så otroligt ont i min mage så jag orkade helt enkelt inte ):

men dagen idag då, det har inte hänt mycket alls. vaknade upp hos linus med världens magvärk fortfarande. men jag tvingade iväg mig själv till skolan för att göra ett kemi-läxförhör & så tittade jag på när de andra i klassen hade idrott sen åkte jag hem och direkt när jag kom hem nästan så åkte jag iväg och solade. tänkte lägga mig och vila lite nu snart, är så otroligt trött och så jäkla ont i magen!!

monique & micalea i skolan igår

emma & micaela stod o sjöng istället för att vara med på idrotten idag


delil och rasmus står och förklarar någonting??

emma sjunger

en sötis micaela


bilder på de få saker jag köpte på stan igår kommer alldeles strax upp här, så kom snart tillbaka igen!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0