käns som att det är dags igen

okej... nu känner jag att det är dags igen! jag ska ge det här en chans till för jag börjar verkligen känna suget igen eller vad man ska säga. vad tycker ni, låter det som en bra idée? jag testar mig fram och ser iallafall.

det har inte hänt mycket alls sen jag skrev sisst, då det var nästan en månad sen jag skrev sisst.. men livet rullar på, umågas med vänner, pojkvän, går i skolan osv. skolan är helt ok men hopps verkligen att det blir bättre när vi väl väljer inriktningar som blir efter jullovet. idag händer inte så mycket, ska träffa lina vid en halv sex ungefär så sover hon hos mig inatt. mysipysi ♥ men nu ska jag forsätta sitta här och vänta tills min snygging kommer hem från sin praktikplats. hörs om en stund igen! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0