vad tycker ni?

nu är jag här igen!
har som sagt suttit framför tv:n och tittat på idol och ätit lite popcorn med en liten tjej som heter julia, det fick vara mitt sällskap istället för linus. hehe! ne, men det var mysigt. dom har gäster här hemma så det var därför vi satt och tittade på idol tillsammans hon och jag. vad tyckte ni om att jon åkte ut idol? jag tyckte det var riktigt tråkigt och tyckte istället att camilla eller niclas skulle ha åkt ut. visst dom båda sjunger skit bra men jag stör mig på något konstigt vis på camilla, ni kanske märker hur hon är? och niclas, ja asså han näe jag vet inte varför. tycker bara dom andra är mycket bättre än honom (: berätta gärna i en kommentar om vad ni tycker osv. nu ska jag läsa lite bloggar och längta vidare tills linus kommer hem♥ love


ett alltid ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0