varm choklad


godkväll!
har precis laggt mig i min säng med en stor kopp varm choklad och läser lite bloggar! är så frusen och även hur trött som helst. men hjärtat mitt ringer inte förens om en timme och säger godnatt. jag får vänta... som tur är börjar jag 10.20 imorgon :)
annars då, igår kväll låg jag och hjärtat och mös med godis framför olika filmer som gick på tv och idag har vi inte gjort så mycket. han har varit ute och grejat med bilen och jag har bara legat i sängen och myst för mig själv. vid fem kom mamma och stefan och hämtade mig så åkte vi hem och när vi kom hem åkte jag direkt och solade. skönt!! har även tittat på ensam mamma söker som började idag igen. men nu ska jag fortsätta dricka min otroligt varma choklad och läsa lite bloggar så hörs vi troligtvis imorgon igen. puss & godnatt sötnosar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0