vilohelg


hej på er!
förlåt för den usla uppdateringen.. men jag kommer troligtvis bara blogg då jag känner för det, så slipper jag känna någon press att behöva blogga varje dag osv.
det har inte hänt så speciellt mycket sen sist jag skrev, när det nu var... men i onsdags efter skolan åkte jag hem till linus och sov där till torsdag, på torsdagen åkte jag till skolan som vanligt och efter det träffade jag lina en stund, åkte även iväg och solade. vid halv tio kom linus och hämtade mig och så sov jag där igen tills fredagen. åkte till skolan på fredagen igen sen åkte jag hem och sov i ett par timmar och sen åkte jag till linus IGEN för att stanna här hela helgen ♥ är här nu om ni inte förstår det. hehe! vet inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen, han ska nog greja en hel del med sin bil så att den blir klar snart, sen blir det nog bara tv-mys (: vad ska ni göra sista tiden av helgen? nu ska jag lägga mig och vila lite. vi hörs kanske lite senare igen! puss på er


min cam suger....
en bild jag tog för ett par dagar sen iallafall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara radera den hära kommentaren=)



Kramar //M

2009-09-05 @ 15:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0