11.39

godmorgon, vaknade för ca. 45minuter sen och nu har linus åkt iväg och tränat..så här sitter jag helt själv och ensam. men han kommer väl hem om ett par timmar så jag klarar mig.

förlåt för den dåliga uppdateringen igår, men så fort jag kom hit så var vi tvungna att gå till hans morbror och skjutsa iväg honom, och han var väldigt seg så det tog väl si sådär en timma för honom, så när vi kom hem var det mat och sen tv-tittande hela kvällen och efter det var jag så jäkla trött att jag somnade med kläder och hela kittet på mig. så så var det.

idag vet jag inte vad som händer, funderar på att sätta mig lite på altanen, fast vet inte om det är tillräckligt varmt till det. och ikväll får vi väl se vad vi hittar på. vad ska ni göra ikväll?

aja, nu ska jag läsa lite bloggar sedan kanske gå ut och sätta mig då. men vi hörs lite senare igen,
pussisen!


hittade två jättegamla bilder på mig på linus dator. hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0