12.25

godmorgon mina små läsare! allt bra med er? själv är det bara bra om man bortser från pollen och det kliar som attans i min hals, näsa & ögon plus att jag blir skit snorig då. mamma måste fanken köpa tabletter idag alltså

gårdagen spenderades tillsammans med tessilessi, gick och mötte henne vid bussen sen åkte vi upp på stan snygga som jag vet inte vad och köpte slingmedel till henne och voffel grejs som vi skulle laga iordning, efter det blev det fix sen dra till school's out..och det ska vi inte tala om! i början var det kul men sen hände det lite och det börja tråka ut. vid kvart över ett ungefär kom therese mamma och hämtade oss, så skjutsade dom mig till bussen som gick kvart i två till karlskoga så var jag här vid halv tre och vi gick förbi max och köpte lite nattkäk. alltid gott! haha

idag händer inte mycket alls, bara ta det lugnt och lite sådär. spricker vädret upp kanske jag & linus tar en liten promenad(:

aja, ska inte skriva mer nu. sitter på linus mammas jättesega dator. hah!
men vi hörs kanske senare. och förresten! förlåt för den usla uppdateringen, men när jag befinner mig hos linus så finns det inte mycket tid alls till att sitta vid datorn. förlåt!

ni får ha en jättebra dag, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0