jag vill mer än gärna


nu är jag med och tävlar på lily's blogg om ett slags "hår kit" från bangerhead som innehåller superduper bra brodukter + en plattång. ni kan läsa mer om produkterna här som hon har fixat till oss läsere. jag skulle mer än gärna vilja vinna! mitt hår ser ut som jag vet inte vad och jag skulle verkligen behöva bra saker för håret. är ni också sugna att delta i tävlingen? gå isåfall in på hennes blogg här och gör som det står. (:

håll tummarna nu för mig att det är min tur att ha turen den här gången!
kram ♥

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

ah okej =) jag har vart förbi en mc klubb ta dej gärna en titt på inlägget jag just har skrivit så får jag höra vad du tycker om mina bilder jag tagit idag =)

2009-08-13 @ 19:25:52
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0