trött som tusan



hello!

kom hem för ett tag sedan, fick sluta tidigare idag för vi skulle göra någon uppgift på stan så det var ju skönt!! direkt när jag kom hem la jag mig i sängen och somnade på en gång. är inte van vid att gå upp vid sex, halv sju på mornarna så är helt död i skolan osv. men det blir säkert bättre om ett tag. skolan verkar iallafall helt okej även klassen också. dom flesta har redan kommit varandra nära eller vad man ska säga så det tycker jag är kul/bra. just nu har jag precis ätit och hunnit läsa lite bloggar, ska alldeles strax fortsätta med det också. vad ska ni göra för något idag? vädret är ju på topp♥ men ni får ha det så bra så hörs vi lite senare igen. puss och kram


en liten del av min outfit från idag
bra bild på otufiten ser ni i ett tidigare inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0