10 augusti


god morgon!


eftersom att jag inte har bloggat sen i... lördags eftermiddag tror jag, så tänkte jag berätta lite om vad jag gjort sen dess.

lördags kväll kom therese till mig och linus och vi satt här hemma och bara tog det lugnt en stund, sen åkte vi till en som heter jonas och sedan där ifrån till några andra och efter det hem till jonas igen. så vi kom hem sent den natten!
igår satt jag ute och sola en stund på förmiddagen och efter att therese jobbat klart kom hon till oss igen, då gick vi till affären för att handla äpplen och jag gjorde sedan en äppelpaj som blev jättegod! jag firade min mammas kille lite eftersom att han fyllde i fredags och han blev jätteglad över tofflorna som han fick utav mig och min syster. :)

och idag, vad händer idag? linus åker hem, tråkigt! för nu har vi varit med varandra i snart två veckor i streck, men vi ses om bara några dagar igen då jag också hoppas på att det blir liseberg. (: om det är någon från göteborg som läser min blogg kan väl den säga vad det är för väder där osv? skulle vara jättegulligt. annars då, kanske blir att träffa therese. beror lite på, annars händer ingenting alls. mys för mig själv maybe? vad ska ni göra idag?

nu ska jag och linus göra i ordning frukost till oss. vi hörs om en stund igen! puss på er ♥


jag står och lagar mat i lördags.

min bubbis hos jonas i lördags

och här har ni mig för bara någon minut sen.

nu tjatar linus om furkost. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaw söt klänning! :) i sommar har jag festat, vänner , london, kreta, zakynthos imorron.. osv.. hehe, älskar att resa mycket så :)

2009-08-10 @ 12:37:32
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/
Postat av: sis johanna

det är ju bara att du checkar vädret själv.. eller? :o

2009-08-10 @ 13:40:29
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

hehe okej allt bra me dej då ?

2009-08-10 @ 16:57:20
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0