förlåt!

förlåt så hemst mycket för sämsta uppdateringen. ): jag är ledsen!
men det har varit mycket nu. inatt sov jag ju hos linus, så igår pluggade vi, mös och tittade på tv. sen var klockan så mycket att vi inte orkade slå på datorn så jag kunde lägga in iallafall ett godnatt inlägg, tyvärr!
men nu är jag ju här igen, och det är ju toppen

slutade skolan vid kvart över två, då gick jag upp på stan och väntade på mamma i ca. 30 minuter :o
sen gick vi och solade och efter det följde jag med henne till affären och handlade lite
sen vi kom hem har jag suttit och slipat ett par jeans med ett sandpapper, skit jobbigt!
resultat får ni se senare, förhoppningsvis! laddar batterierna nu så(:

men nu ska jag läsa lite bloggar som jag inte heller hunnit gjort på jag vet inte hur länge så har ganska många att läsa igenom.
men vi hörs senare, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0