Förlåt!

ohgud vad jag är dålig på att uppdatera. förlåt! :$
men på kvällarna är jag så himla trött och orkar verkligen inte sätta mig framför datorn
ska försöka bli bättring på det! jag lovar er(:

hoppas ni har haft en underbar helg, för det har jag haft
och det kommer bli en underbar vecka utan skola också!

sak samma, vad gör ni alla idag då?
själv sitter man hos sin pojkvän helt själv
han är och kör typ halkan eller vad fan det är
jag har ingen koll på det där med övningsköra o skit,
men jag kommer iallafall att få sitta här hemma själv till typ 4-5 :o

men ska försöka ladda upp bilderna på vad jag fick på alla hjärstans dag nu
så det kommer nog upp snart i ett inlägg här över :p
ni får ha det så bäst så hörs vi snart igen. pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0