godmorgon

eller kanske rättare sagt, god tidig eftermiddag?? :D sak samma!
linus kom och väckte mig med lite frukost på sängen imorse
fick mums mums utav linus mamma också bara för jag har namnsdag idag, hihi

lite sen med mitt första inlägg idag, men har legat o gojsat i sängen hela morgonen med linus, mysigt ♥

nu kom linus in efter att ha varit ute o skottat på deras altan, duktig liten prins jag har va :*
men nu ska vi börja gör oss lite iordning och sedan börja laga lite mat
sen måste jag bära mig hemåt eftersom att linus ska lana.
men vi höres senare, det kommer upp en dages-outfit snart ska ni se(:
puss&kram


min goda frukost och mina goda mums mums


linus skottar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0