hos baby

kom hem till min lilla baby för ca en timma sen<3
och just nu gör vi ingenting, jag vill mysa men hans kusin osv. är här ):! :D
vi får ta o mysa jättemycket sen tycker jag
plus att han ska få sin alla hjärtans dag pressent då också

fick en ring och chockad idag utav mamma & pappa, tack! :*
men nu ska jag lägga mig lite isängen och titta på melodifestivalen
vi höres kanske senare, pusspuss!

förresten förlåt att jag inte lagt upp dagens outfit
men jag har inte haft tid till att tagit någon och vet inte om jag kommer att orka idag
jag ber verkligen om ursäkt och hoppas verkligen att ni god tar det. :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

en ring? det var väl fyra ringar?:p

2009-02-15 @ 14:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0