världens bästa tessi här :*

just nu sitter vi och tittar på let's dance fast nu är det där förbaskade reklamen :s
så nu sitter vi och tittar på hockey istället. typ malmö mot något lag
fast nej nu slog min syster över till hjälp istället, så sjukt knäppt program egentligen

efter let's dance ska jag och therese lägga oss och titta på två skräckisar som vi var och hyrde idag
sen blir det nog lägg dags(:

jag och therese var ju på stadium och så idag.
vill ni veta vad som hamnade i min påse hem?
självklart ska ni få se det.

ett rött pandband som jag ska ha på tisdag då jag drar till sälen. taggad!

men ska titta klart på hjälp nu och allt. kanske hörs senare, annars imorgon.
pusspuss

Kommentarer
Postat av: therese

jag älskar dig gullan <3

2009-02-27 @ 21:54:20
URL: http://theresejacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0