10.46

godmorgon alla sötnosar, har ni sovit gott?

själv har jag sovit si sådär... hade värsta drömmen. som vanligt nu för tiden! någon som vet något man kan göra för att sluta drömma? haha! ska alldeles strax gå och ta mig lite frukost. är skit hungrig, magen bara kurrar här! senare sen blir det dusch och fix sen åker jag med mamma och stefan till karlskoga så hämtar linus upp mig där så åker vi vidare till degerfors och stannar där till söndag. mysipysi med min älskling! (: wihihi

nu måste jag gå och göra min frukost innan jag spyr. är sååå hungrig att det känns som jag ska spy när som helst. är det någon mer här som har känt så förut? kram på er iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0