18.55

tjenis! nu sitter jag hos linus. kom hit för ca en och en halv timme sen.
innan jag åkte hit var jag i skolan sen mötte jag therese på stan så gick vi och fikade o lite sådär, mysigt!
nu har jag & linus precis varit nere och tränat i deras lilla "gym" hah! eller vad man ska kalla det eftersom att det inte blev någon boxning idag pga. att lina var sjuk, tyvärr! jag som var så taggad, men vi får ta det på torsdag dårå.
men att träna i linus o deras lilla "källar gym" vart faktist riktigt jobbigt efter ett tag, så där ska jag börja träna lite när jag är här har jag bestämt!(:

men nu ska vi ta en dusch, sen blir det mat och tv tittande resten utav kvällen, vi höres imorgon igen då jag kommer hem från skolan. ni får ha en bra dag, puss&kram sötnissar♥

bäst i hela världen är vad han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0