11.48

godmorgon! vaknade för ungefär en timma sen utav att linus kusin knackade på dörren och skulle åka hem... mmh! linus och jag har iallafall precis varit nere och ätit lite frukost framför tv:n, tänke ringa min mamma snart också eftersom att hon inte svarar på mitt sms? det blir att åka hem till mig idag, nu snart skulle jag tro, då det blir att fixa och fräscha till sig lite och sådär, sedan åka vidare till mina kusiner och fira ena min kusin som fyllde 19 förra lördagen (: så det ska bli kul. ikväll har jag ingen aning om vad som händer, robinson är ju på tv så det ska vi nog se och senare ikväll/inatt tror jag att vi skulle hämta mamma och stefan eftersom att dom skulle på 40 års fest idag. men aja, vi hörs när jag kommer hem igen om inte tidigare. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0