hos linus en natt till

det har blivit lite ändringar sen sisst jag skrev. lina sover tyvärr inte hos mig inatt och jag stannar kvar hos linus inatt också♥

linus åkte för en stund sedan till en kompis för att prata lite om en utlandsresa dom ska göra i maj nästa år, alltså en studentresa och jag har precis ätit lite mat. när linus kommer hem igen ska vi gå över till stefan för att hämta lite kläder osv. till mig som mamma tagit med sig hemifrån, ska även göra en liten "intervju" med stefan. :D senare ikväll får vi se vad som händer, blir troligvis mys framför idol och kanske något annat om det är något mer bra på tv. men nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar och sedan kolla på veckans riverside avsnitt som jag har missat. vi hörs, love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0