jag slapp sitta hemma själv i flera timmar

linus har kommit hem och jag är på ett toppen humör igen! om man bortser från min "trötthumör", haha! linus kom hem för någon timme sen, det var visst inte så kul som han hade tänkt sig(?) men det var ju tur för mig, så slapp jag sitta här hemma själv i flera timmar. nu har jag precis läst lite bloggar och sitter och pratar med min bästavän, lina på msn, saknar henne! ♥ får hoppas på att man får träffa henne snart eftersom att det blir allt för sällan nu för tiden.. nu ska jag vänta på att linus ska spela klart på sin dator så vi kan hoppa i säng, känner mig jättetrött! kanske hörs lite senare igen, annars imorgon. ni får ha det så jättebra tills dess då vi hörs igen, love!

 


Kommentarer
Postat av: lina

vi ses i veckan pullan!<3

2009-10-03 @ 01:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0