stor-städning på g


hejsan!
nu är jag här för en snabbis. tänkte bara berätta lite om min dag innan jag börjar stroooostäda mitt rum. mamma ringa och väckte mig och linus vid elva imorse och frågade om vi skulle med till IKEA och visst ville vi det, det var bara att hoppa upp ur sängen och fräscha till sig osv. på ca 40 minuter. men det gick bra! sen åkte vi iväg till IEKA och så blev det även marieberg en snabbis, köpte ingenting. sen skjutsade stefan hem mig och mamma och resten åkte tillbaka till karlskoga, när jag kom hem satte jag mig med matten på en gång och nu är den äntligen klar, efter två timmars matte.... har precis ätit tacos också. men nu måste jag sätta fart med rummet innan ensam mamma söker börjar. vi hörs lite senare igen! förresten, förlåt att jag uppdaterar så sent på dagarna eller säger man på tidiga kvällen(?) iallafall, ni fattar vad jag menar. men idag kanske ni kan förstå varför? vi hörs,

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0